16.2.10

Episode 15

Episode 15: Hasil stalk bertahun berhasil dengan tidak sengaja.

Hari ini aku sempat kemaskinikan akaun bukumuka. Tertera di dinding tentang satu message. Jadi aku baca.

OMG.

Seorang yang aku dah bertahun sangat stalk tiba-tiba je muncul dan message sama aku. Haha.
Betul lah, pertemuan itu semua milik Allah. Pernah satu ketika itu aku google nama dia, tapi berjaya jumpa gambar-gambarnya sahaja. Itu pun melalui blog kawan dia saja.

Dia bukanlah apa-apa. Ok. Masa sekolah dulu orang gosipkan dia sama aku yang puncanya entah apa aku pun bingung. Terus aku malu untuk bercakap-bual seperti aku perlakukan dengan orang lain. Suck jugak aku dulu sebenarnya.

Sampai waktu ini aku masih berbals message dengan dengan dia. Maklumlah 12 tahun beb terpisah.

Jangan risau.
Aku tidak curang ye.

*gelak jahat*

No comments:

Post a Comment

your voice